teAch 2017
Το συμπόσιο TEACH του Κολλέγιο Ανατόλια, δίνει την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων να παρουσιάσουν σε συναδέλφους τους δράσεις που δοκίμασαν στην πράξη - με επιτυχία ή χωρίς - και να προβληματιστούν για το επόμενο βήμα.
Το φετινό 6o συμπόσιο TEACH έχει άμεση σχέση με τη διερεύνηση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που προωθούν την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης (ATL - Approaches to Learning), γνωστικών δηλαδή δεξιοτήτων κριτικής και αυτόνομης σκέψης, καθώς και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων σε θέματα που σχετίζονται με τον πραγματικό κόσμο και έχουν εφαρμογή στη ζωή των μαθητών μας.
Στο συμπόσιο που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Ιουνίου, 17:00 - 21:00 στο Raphael Hall του Κολλέγιου Ανατόλια, συμμετέχουν εκπαιδευτικοί του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού, οι οποίοι θα παρουσιάσουν καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις του σχολείου.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
The symposium is directly associated with the exploration of learning approaches that promote the development of ATL skills (Approaches to Learning) in our students, i.e. the development of cognitive skills that promote critical and autonomous thinking, as well as the ability to solve problems and make decisions when dealing with school-related issues or real world. Students begin to realize how their own decisions and actions can have an impact on their closer or wider communities and the ways in which learning can help them reshape and improve the world around them.
In other words, teAchers help to cultivate in their students the skills they need to observe the world, to see it with the eyes of others (empathy), and to create teams that will take actions to redesign and improve the world. Often students invent ideas or construct objects that contribute to their school or the wider community.
The Symposium brings together teachers of Anatolia College, who will present their innovative educational activities.
The event is open to the public.
Αρχεία παρουσιάσεων / Presentation archive
Κολιάκου Ηρώ
Scientx-Αναπλάθοντας τον κόσμο μέσω της συνεργασίας
Καλκάνη Αφροδίτη, Κολιάκου Ηρώ, Δεληγιαννίδης Παναγιώτης,
Αβραμίδου Δέσποινα, Γουλής Βαγγέλης, Δεληγιαννίδης Παναγιώτης, Εξηνταβελώνη Έλσα, Καλκάνη Αφροδίτη, Κολιάκου Ηρώ, Mάου Μανώλης, Δημήτρης Παπαδάμου, Σαμαρά Χάιδω
Thinking and Learning in the Maker-Centered Classroom
Αντώνης Χρυσός
Διαφοροποιημένη διδασκαλία με τη χρήση iPad
Άννα Μπίλλη-Πετμεζά, Anna Challenger, Θεανώ Δημογέροντα, Μυρτώ Κατσιγιάννη, Θάλεια Κωνσταντίνου, Βασιλική Μπάρμπα, Γιώργος Παπάζογλου, Ελένη Χατζημαυρουδή
Can Thinking become a Routine? A Brief Introduction to the Cultures of Thinking
Mανιτάκης Ευάγγελος
Από το χαρτί στην οθόνη. Επανάσταση ή ουτοπία;
Δέσποινα Αβραμίδου, Mανιτάκης Ευάγγελος,
Η αίθουσα ευέλικτης μάθησης: Ένας χρόνος μετά
Anna Zikou
Reinventing Classroom Dynamics: Fostering Collaboration and Empathy within the classroom
Lydia Roupakia
Game-based learning and the English Classroom
Voula Tantanozi
How I do bibliographies: Issues, complaints, and the IBO
Eleni Zika
Collaboration Project with College du Leman, International School, Switzerland